Ogarnij swoją codzienność z ADHD !

Dołącz do tego bezpłatnego wyzwania i wspólnie z nami zapanuj nad chaosem w swoim życiu, by przestać walczyć z własnym mózgiem, a zamiast tego skupić się na tym na czym naprawdę zależy!

Start początek sierpnia!

Ogarnij swoją codzienność z ADHD!

Dołącz do tego bezpłatnego wyzwania i wspólnie z nami zapanuj nad chaosem w swoim życiu, by przestać walczyć z własnym mózgiem, a zamiast tego skupić się na tym na czym Ci naprawdę zależy! Start początek sierpnia!

W tym wyzwaniu będziesz uczyć się poprzez działanie i doświadczanie na własnej skórze, a nie czytając suchą teorię!

Ciągły zamęt w życiu, bycie w niedoczasie, prokrastynacja, przebodźcowanie, konflikty i uczucie rozczarowania to nieodłączna część uciążliwej codzienności życia z ADHD.  Biorąc udział w tym wyzwaniu, nauczysz się jak możesz zmienić to bez wywracania całego życia do góry nogami i zhakować swój umysł by działał na twoją korzyść! Zrobisz to poprzez mikro-działania, które pomogą Ci ruszyć we właściwym kierunku i ze wsparciem grupy osób podobnych do Ciebie. Naucz się jak dobrze traktować siebie, budować codzienność wokół swoich potrzeb by w efekcie mieć więcej kontroli nad swoim życiem.

W tym wyzwaniu będziesz uczyć się poprzez działanie i doświadczanie na własnej skórze, a nie czytając suchą teorię!

Ciągły zamęt w życiu, bycie w niedoczasie, prokrastynacja, przebodźcowanie, konflikty i uczucie rozczarowania to nieodłączna część uciążliwej codzienności życia z ADHD.  Biorąc udział w tym wyzwaniu, nauczysz się jak możesz zmienić to bez wywracania całego życia do góry nogami i zhakować swój umysł by działał na twoją korzyść! Zrobisz to poprzez mikro-działania, które pomogą Ci ruszyć we właściwym kierunku i ze wsparciem grupy osób podobnych do Ciebie. Naucz się jak dobrze traktować siebie, budować codzienność wokół swoich potrzeb by w efekcie mieć więcej kontroli nad swoim życiem.

Jak wygląda wyzwanie?

1

Zaczniemy od kilku pytań, które określą w jakim miejscu jesteś i pomogą mi zrozumieć

co sprawia Ci najwięcej trudności, bym mogła dopasować treści pod Twoje potrzeby.

2

Potem  wspólnie spotkamy się w kręgu online, gdzie będziesz mogł_

podzielić się swoim doświadczeniem i poznać inne osoby przeżywające to co Ty.

3

Przez 4 kolejne dni będziesz dostawać ode mnie w mailach mini lekcje o ADHD,

które zmienią Twoją perspektywę na siebie i to, czego doświadczasz.

4

W każdym mailu znajdziesz również rozwojowe zadanie do wykonania, które pozwoli Ci na własnej skórze

poczuć, jak to jest przeżywać swoje życie bez ciągłego poczucia, że nie masz życiowej mapy.

5

Jeśli naprawdę zaangażujesz się w wykonanie wyzwania, w ciągu tych kilku dni,

dowiesz się o sobie więcej, niż w ciągu miesiąca psychoterapii!

6

Efektem tej przygody będzie zmiana tego jak patrzysz na siebie i wiedza o tym,

jakie kroki musisz wykonać, by zmienić swoją ADHDową codzienność na lepsze!

1

Zaczniemy od kilku pytań, które określą w jakim miejscu jesteś i pomogą mi zrozumieć co sprawia Ci najwięcej trudności, bym mogła dopasować treści pod Twoje potrzeby.

2

Potem  wspólnie spotkamy się w kręgu online, gdzie będziesz mogł_ podzielić się swoim doświadczeniem i poznać inne osoby przeżywające to co Ty.

3

Przez 4 kolejne dni będziesz dostawać ode mnie w mailach mini lekcje o ADHD,  które zmienią Twoją perspektywę na siebie i to, czego doświadczasz.

4

W każdym mailu znajdziesz również rozwojowe zadanie do wykonania, które pozwoli Ci na własnej skórze poczuć, jak to jest przeżywać swoje życie bez ciągłego poczucia, że nie masz życiowej mapy.

5

Jeśli naprawdę zaangażujesz się w wykonanie wyzwania, w ciągu tych kilku dni, dowiesz się o sobie więcej, niż w ciągu miesiąca psychoterapii!

6

Efektem tej przygody będzie zmiana tego jak patrzysz na siebie i wiedza o tym, jakie kroki musisz wykonać, by zmienić swoją ADHDową codzienność na lepsze!

Kim jestem?

marta dziekońska wszedzie ważne

Pola Jaroszewska

Jestem psycholożką, terapeutką ACT* i podróżniczką z bazą w Portugalii.

Przez ostatnie 5 lat pracowałam z wieloma przejawami lęku. Z presją na wyniki i tremą u zawodowych sportowców i managerów. Ze stresem mniejszościowym u osób queer. Z lękiem przed bliskością u osób emocjonalnie zaniedbanych. Z lękiem przed odrzuceniem u osób z ADHD i wiele, wiele więcej…

Wiele z tych lęków doświadczyłam na własnej skórze. Obserwowałam je w sobie podróżując po świecie autostopem, pokazując się na instagramie, przebywając na emigracji i zakładając firmę.

Ale dopiero zaangażowanie się w praktyki somatyczne i kierowanie się filozofią terapii akceptacji i zaangażowania dało mi sposób na lęk. Sposób, który sprawił, że lęk zmniejszył się tak bardzo, że dzisiaj go właściwie nie zauważam. Może dlatego tak bardzo pasjonuje mnie praca z osobami, które doświadczają lęku. Chcę przekazać im te narzędzia, które pomagają mnie i tysiącom osób na świecie, tworzyć swoje życie wokół swoich wartości.

Chcę współtworzyć świat, w którym wolni i odpowiedzialni ludzie mają siłę, by dbać o siebie nawzajem i kierować się w życiu tym co dla nich naprawdę ważne.

*Terapia Akceptacji i Zaangażowania, która jest drugą najlepiej przebadaną naukowo terapią na świecie.

Co mówią inni?

Terapia trwała 9 miesięcy. Zaburzenia depresyjne, kryzys osobisty, ADHD. Dobra współpraca jeśli chodzi o terapię nastawioną na pracę nad odczuwaniem emocji i zmianę sposobów reagowania na emocje. Pola jest dobrą terapeutką, starannie przygotowuje się do spotkań i nie marnuje czasu. Wystartowanie z procesem terapeutycznym chwilę zajmuje, bo diagnoza jest precyzyjna i oparta na narzędziach naukowych. Zaletą jest trening uważności i innych metod radzenia sobie z sytuacjami stresowymi. Jak w każdej terapii: tyle ile się samodzielnie zaangażuje, tyle się otrzyma w zamian.

opinia o pracy Poli z portalu ZnanyLekarz.pl